go ahead....

life is being normal like others

Tuesday 5 January 2010

tahun baru..

tahun baru 2010...huhu..dah masuk 2010 dah..umur pn dah meningkat...dr segi psikologi,umur skrg ni masuk dlm early adult lah..dewasa weii...

mcm baru jak melalui zaman2 kanak2..skrg dah boleh jd mak kanak2 dah..huhu..byk sgt kenangan pahit manis sepanjang 2009 lalu...aku rasa aku dah belajar byk psl life ni..apa yg baik,apa yg buruk..bkn lah sblm ni xbljr baik buruk tp bila kita dah semakin dewasa ni,makin byk benda yag kita belajar n makin mematangkan kita lah kiranya..

ermm...umur2 mcm ni yg sering dikaitkan dgn alam percintaan..btul ka love 2 penting?mmg lah..love for our ALLAH..love for our family...but love kapel2 ni aku rasa bkn lah necessary sgt pn dlm life ni...aku ckp psl hal ni pn coz my fren n my nephew have problem about dis..ntah lah..aku xsuak sgt discuss psl benda ni tp dah org tnya pendapat kita..kita pn jwb lah yg patut kan..

pa2 pun,for me..klu kita pandang sesuatu 2 dlm bentuk yg positif,insyaALLAH semuanya akan jd positif..jgn terlalu mengharapkan yg terbaik jd kpd diri kita sbb ALLAH sendiri sdh berfirman yang mana setiap manusia yg disayanginya akan di uji..

ok lah...2 jak 2k kali ni..

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

cakaplah